THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 29 Mac 2010

it is a ghost ?

(?!) adakah kamu nampak sesuatu yang aneh dalam gambar ini ??

=> tentu kamu tidak mengetahuinya sama sekali..

For you all.. aku pun tidak mengetahuinya siapa perempuan beserta anaknya yang bergambar didalam gambar ini.. bahkan aku pun tidak mengenali mereka.. secara satu persatu aku akan menunjukkan apa yang aku lihat dengan sekali imbas didalam gambar ini.. tapi kamu mesti mengikut langkah2 tersebut..



1st step : kamu dimestikan melihat wajah seorang ibu yang memakai tudung.. "hanya gambar IBU itu saja"



2nd step : gerakkan mata kamu ke atas kepala ibu itu tadi.. kemungkinan itu adalah JAM besar atau Speaker..



3rd step : PERHATIKAN dengan JELAS dan betul pada benda tersebut tadi.! apakah kamu melihat benda itu sangat aneh? kamu akan terlihat bahawa benda itu seolah-olah seorang perempuan yang memakai tudung dan mempunyai wajah mirip manusia..

OMG!! it is a GHOST?? I cant believe it.. amazing kan..aku mendapat kan photo ini dari Dunister galeri 14.. !!

THE END !!

0 ulasan: